Doručení Českou poštou k Vám na vybranou adresu domů nebo na firmu. Avízo s číslem balíku Vám bude zasláno na mobilní telefon a e-mail, který jste uvedli v kontaktech. Dourčení následující pracovní den. V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště po dobu 7 dní.
Vyzvednutí v síti výdejních míst a Alza boxů. Nemusíte předkládat průkaz totožnosti, stačí uvést jméno adresáta a kód pro vyzvednutí. Navíc je možné vyzvednutí třetí osobou. Vhodné, pokud nejste v průběhu dne k zastižení. Více informací o službě je zde.
Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání. Balík Vám bude doručen na zvolenou poštu, kde si ho následně sami vyzvednete. Vhodné, pokud nejste v průběhu dne k zastižení.
Nelze hradit dobírkou. Zvolte prosím platební kartu nebo jiný druh platby. Balík bude doručen a připraven k vyzvednutí (7 dní) na zvoleném výdejním místě včetně poboček Uloženka, AlzaBox. Dostanete avízo SMS či e-mailem o uložení na výdejní místě. Přehled výdejních míst.
Aktuálně nelze hradit dobírkou. Zvolte prosím platební kartu nebo jiný druh platby. Avízo SMS či e-mailem o termínu doručení. V den doručení upřesnění hodinového rozmezí, kdy kurýr dorazí. Možnost upravit doručení pomocí webové aplikace.
EMS je služba s garantovaným dodáním následující den po dni podání, v pracovní den i v sobotu do 14:00 hod. Ve vybraných městech do 12:00 hod. Potřebujete-li mít 100% jistotu doručení následující den, využijte služby EMS, kde je doručení garantováno dopravcem. Více informací o službě je zde.
Kurýrní služba PPL - doručení je na provozovnu firmy či podnikatele. Řidič v tomto případě nevolá předem. Balík bude dourčován následující pracovní den po vyexpedování (zpravidla). Balík je doručován dvěma pokusy. Je-li zásilka PPL Parcel Business směrována na soukromou adresu, změní se automaticky na produkt PPL Parcel Private.
Na e-mail Vám bude zasláno číslo balíku pro on-line sledování na internetu.
Zásilka je doručována v pracovní dny mezi 9 - 18 hod. Přesný čas nelze ovlivnit. Doporučujeme si balík nechat zaslat např. do zaměstnání.
Kurýrní služba PPL - příjemcem je soukromá osoba.
Doručující řidič Vás bude telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o času doručení, které bude v rozmezí dvou hodin. Balík bude dourčován následující pracovní den po vyexpedování (zpravidla). Pokud se příjemce nepodaří zastihnout, je zásilka předána na nejbližší výdejní místo PPL, kde si ji můžete vyzvednout.
Na e-mail Vám bude zasláno číslo balíku pro on-line sledování na internetu.
Zásilka je doručována v pracovní dny mezi 9 - 18 hod. Přesný čas nelze ovlivnit.
Zboží si můžete osobně vyzvednout v prodejně na adrese 747 23 Bolatice, Průmyslová 989/12a - odkaz na mapu. Je nutná platba předem kartou, proforma nebo on-line převod do banky (PayU).
Doručování prostřednictvím DHL Express Slovakia. Doručení zpravidla cca 2 pracovní dny. V případě dobírky je platba v EURO.
On-line platba kartou nebo on-line platební brána (Česká spořitelna, Raiffeisen, Moneta, mBank, Fio, Sberbank, ČSOB, Poštovní spořitelna, UniCredit, Sberbank).
Instrukce pro provedení platby pošleme na e-mail s potvrzením objednávky. Zboží expedujeme po připsání částky na náš účet nebo zaslání potvrzení o provedení transakce.
Tento způsob platby je pro naše stálé a ověřené zákazníky.